Friday, October 8, 2010

Ayah upin dan ipin

Haha tipu je..mana ada ayah upin dan ipin..sape kenal ayah upin dan ipin? upin dan ipin ada ayah ke?? rasanya ayah die dah meninggal kan masa mak diorang lahirkan diorang? eh2..memandai je teha ni buat cerita sendiri..hehe..takpe la nanti saya tanya kat les copaque ye pasal ayah upin dan ipin tu.. (eh betul ke eja les copaque tu??)

Wow!! ensem tak, ensem tak??hahaha.. sape yang tak kenal lagi Ariffin Mohamad atau nama glamour die ayah pin? Rugi wooo sape tak kenal....Orang femes kot...wakil kerajaan langit tu! jangan memain...hahaha..ayah pin ni pandai buat lawak kan...boleh belakon dalam citer upin dan ipin ni..kahkahkah!

erm saya ingatkan ayah pin ni dah kene tangkap rupanya ada lagi..[akibat kurang membaca surat khabar. sila jangan contohi ye..] kalau tak silap hari tu dengar-dengar hilangkan diri ek ke macamane tah.lupa dah.. sebab masa kisah ayah pin ni kecoh0kecoh masa tu teha dalam form 4 kalau tak silap. sekarang dah 2010=22 tahun...alamak! tiba-tiba terasa tua..huk3..

p/s: buat ayah pin bawak-bawakla bertaubat...janganla sesat kan orang dengan cerita-cerita karut tu ye..

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:*
Thanks for reading!

4 pengkritik:

ProfHariz said... [Reply]

Errr.. Adalagi orang tua nie?

New Entry ProfHariz
Gambar Artis Jambu Di Malaysia

teha said... [Reply]

tu la ingatkan dah xde...

Mat Pintu said... [Reply]

upin & ipin tu zuriat ayah pin dgn isteri dia yg nombo bape?

rockcintan.blogspot.com

teha said... [Reply]

@Mat Pintu: wallahualam..hehe