Saturday, August 6, 2011

Mr. Bean Meninggal Dunia

Salam..

Huwaaa! 


Mr. bean dah meninggal.....?


Dah takdela Mr. Bean yang lawak tu..


Sedihnya..


Tapi kenapa tak kecoh pun berita ni??



Rupanya cik emak saja je buat gempak. T_T


Ye ye je saya percaya. Huwaaaa!


Berita sebenarnya..


 Pelakon Mr. Bean (Rowan Atkinson) mengalami kecederaan di bahu apabila kereta McLaren F1 yang dipandunya kemalangan di Haddon

Kereta McLaren F1 ini adalah antara “supercar” dan ini adalah kali kedua beliau mengalami kemalangan dengan kereta yang sama dan kejadian pertama berlaku pada tahun 1999. Kereta ini mampu bergerak dari 0-60 mph dalam masa 3.2 saat dan mampu memecut sehingga 230 mph. (Sumber)



p/s: kayanya Mr. Bean... 

Thanks for reading!

7 pengkritik:

HAFIZAH HAIRI said... [Reply]

ahaha . yeye je . ingat mr. bean mninggal betul tadi .
tidaaaaaakk . sy sudah terkena . HAHA

Fatin Farhana Binti Ramli said... [Reply]

saspen giler ar..cit

Teha Nur Fateha said... [Reply]

@HAFIZAH HAIRI hehehe...

lionteen said... [Reply]

suspen je. hehe

eRa97 said... [Reply]

bikin saspen jerk~~
ingatkan betul....

p/s: selamat berpuasa... he he he

MONOLOGUE said... [Reply]

bca jer tjuk trus klik...rupe2 nye...huhu

cerita best said... [Reply]

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip,tuto n cerita blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..lg 1 pakjoe nk bg tau dekat tuan blog mai terjah sini http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/01/orang-kata-janganjangan-le-x-dengar-ke.html